NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY A ODPOVĚDI

Kde si můžu pomůcky vyzkoušet?

Pomůcky si můžete vyzkoušet na Tyfloservisech po celé republice (tyfloservis.cz). Doporučujeme se dopředu objednat.

Je možno domluvit se na vyzkoušení mimo Tyfloservis?

Ano, je možno kontaktovat našeho obchodního zástupce pana Kachela (+420 608 838 103). Je třeba se však přizpůsobit jeho programu, nejlépe využít jeho prezentací v okolí Vašeho bydliště.

Je možno zažádat si o příspěvek a kde?

Ano, na zde prezentované pomůcky si můžete zažádat na úřadě práce o příspěvek na pořízení. Jak postupovat naleznete zde.

Přiveze mi někdo pomůcku domů? 

Ano, u pomůcek větších rozměrů nebo složitějšího ovládání (Acuity 22, ReadEasy move 2, ReaditScholar, …) přijedeme až k Vám domů, pomůcku Vám zapojíme a osobně vysvětlíme, jak se ovládá.

Záruka a servis na výrobky ?

Servis jak záruční tak pozáruční zajišťuje přímo naše firma nebo případně firmy, se kterými spolupracujeme. Vždy prosím zavolejte do naší firmy (+420 511 440 500) a závadu nejprve konzultujte s kvalifikovaným pracovníkem.

NENAŠLI JSTE ODPOVĚĎ? NAPIŠTE NÁM